Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Říjen 17 12:28:42 CEST 1996

Jan Lana wrote:

> Hmm, a co je na ni jeste zajimavejsi, ze neni "free", ale za "$"

No :-)) ... soucasti je mwm (coz moc zajimave neni),ale jinak je to IMHO
hotovy raj programatoru.Vase aplikace muze vypadsat prakticky jakoli a
pokud se bude snazit treba jako aplikace Windows95 nebo i OS/2.
Jen bychrad potkal cloveka,ktery to vsechno chape.Dokumentace je primo
na CD v *.ps a je ji okolo 60 MB.IMHO kdyz to srovnam s Billovyma oknama
- je win95 trapny odvar moznosti,ktere ma a dava motif :-))))

--
S pozdravem
    Petr Snajdr