Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Jaroslav Snajdr snajdr5 na demeter.zcu.cz
Pátek Říjen 18 11:22:06 CEST 1996

On Thu, 17 Oct 1996, Petr Snajdr wrote:

> No :-)) ... soucasti je mwm (coz moc zajimave neni),ale jinak je to IMHO
> hotovy raj programatoru.Vase aplikace muze vypadsat prakticky jakoli a
> pokud se bude snazit treba jako aplikace Windows95 nebo i OS/2.

Ja nevim, co mate porad s tema Windozema :-) Motifove aplikace proste
vypadaji jako Motif a nechapu, proc by se ma aplikace mela snazit vypadat
jako Windosova. Napriklad Motifovy Netscape je podle mne mnohem hezci nez
jeho Windozovy kolega.

> Jen bychrad potkal cloveka,ktery to vsechno chape.Dokumentace je primo
> na CD v *.ps a je ji okolo 60 MB.IMHO kdyz to srovnam s Billovyma oknama
> - je win95 trapny odvar moznosti,ktere ma a dava motif :-))))

Mne to pripada velmi jednoduche. Kdyz umite programovat s Xtoolkitem, tak
je to v pohode. Ja jsem si precetl knihu A. Limpoucha o programovani v X
Window, tam je vsechno psane v Athene, ale Motif je skoro to same, akorat
widgety se tam jmenuji jinak, atributy take, a take to jinak vypada.

J. Snajdr