Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Říjen 18 01:04:45 CEST 1996

Jaroslav Snajdr wrote:

> Ja nevim, co mate porad s tema Windozema :-) Motifove aplikace proste
> vypadaji jako Motif a nechapu, proc by se ma aplikace mela snazit vypadat
> jako Windosova. Napriklad Motifovy Netscape je podle mne mnohem hezci nez
> jeho Windozovy kolega.

Dobre,proc ne.Jen jsem chtel rict,ze si muzete vybrat jak aplikace bude
vypadat a
clovek neni nutne vazan na jeden tyb radiobuttonu etc.etc.,ale muze si
aplikaci
upravit k obrazu svemu.

> Mne to pripada velmi jednoduche. Kdyz umite programovat s Xtoolkitem, tak
> je to v pohode. Ja jsem si precetl knihu A. Limpoucha o programovani v X

BTW:Netusite kde lezi source popisovane v te knize na Internetu ?

> Window, tam je vsechno psane v Athene, ale Motif je skoro to same, akorat
> widgety se tam jmenuji jinak, atributy take, a take to jinak vypada.

No me prijde,ze jich nejak vic :))))

--
S pozdravem
    Petr Snajdr