Problem s bootovanim

Petr Barta orin na czech.net
Pátek Říjen 18 12:59:59 CEST 1996

Jak jsem zjistil po procteni odpovedi (diky vsem!) a malem experimentu, v
tomto pripade byla chyba pravdepodobne v jadru 2.0.22. Kdyz jsem totiz
nabootoval z distribucni bootovacky (po oprave superblocku) - ta ma jadro
2.0.6 - s parametrem root=/dev/hda3, nabehl pocitac bez problemu.

		Jeste jednou diky za pomoc!

> 	mam problem nabootovat pocitac a potreboval bych poradit. Mam
> nainstalovanou distribuci Debian 1.1., lilo na MBR, jadro 2.0.22.
> Pri bootovani z harddisku se ale objevi pouze hlaska 'LILO Loading Linux'
> A to je vsechno. Je tady nekdo, kdo by mi poradil, cim je tato chyba
> zpusobena a (hlavne) jak ji opravit bez poskozeni dat nebo nove instalace?

			Petr Barta
Petr Barta				Luko s.r.o.
tel.: 02+6679 4619 (work)		Argentinska 38
				170 00	Praha 7
E-mail: Petr.Barta na czech.net		Czech Republic