Problem s bootovanim

Petr Barta orin na czech.net
Čtvrtek Říjen 17 15:19:22 CEST 1996

> Nektere radice (tohle mi obcas dela Adaptec 27xx) obcas (treba pri
> nekorektnim padu masiny) pocmaraji superblock disku. Toto je ten pripad.
> Staci si nekde jinde udelat vhodnout bootovacku, na ktere bude kernel +
> nejaky rozumny maly filesystem obsahujici e2fsck, nabootovat, spustit
> e2fsck -b 8193 /dev/sdXY a je to. Prebootovat a system je opet v pohode...

Bohuzel musim konstatovat, ze toto neni ten pripad. Vzal jsem disk,
pripojil ho k jine masine, nabootoval (z jineho disku), pustil etfsck -b
/dev/hdb3 (muj disk byl pripojeny jako slave, jinak je to ovsem
/dev/hda3 - jestli tohle nebude ten problem) a zkusil nabootovat znova u
sebe. Objevila se ta sama hlaska. Zkontroloval jsem si, ze offset je
opravdu 8192 a ne najke jine cislo, takze tady problem nebude. Co s tim?

			Petr Barta

Petr Barta				Luko s.r.o.
tel.: 02+6679 4619 (work)		Argentinska 38
				170 00	Praha 7
E-mail: Petr.Barta na czech.net		Czech Republic