Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 18 14:03:26 CEST 1996

Doufam, ze toto jeste patri do naplne konference.....

> A taky minimalne jednu *negativni* a tou je ze je pekny prase co se tyka
> obsazeni pameti pri behu aplikace; taky motifovy aplikace nabihaji
> pekne dlouho atd. Zkousim Qt a moc se mi libi. Je korektni, nezaludna,
> C++ API pro toolkit je super vec a dost *zasadni*. Ve srovnani s psanim
> s Qt je psani s Motifem (a vubec vsema toolkitama s neobjektovym

To jeste dneska lze mit neobjektovy standard v gr. prostredi ?
To jsou veci ....

> interfacem) desiva onanie. Nevim proc se Motif stal de facto standard,
> myslim ze v tom hralo roli mnozstvi widgetu a snad to, ze vypadal v urcite
> dobe revolucne hezky (3D) ale mozna mlzim. KAzdopadne to uz dnes nestaci a
> je potreba jit trochu s dobou...
> 	cau,
> 	  Ales
> 	  Strahov

Mam dotaz na Qt (jsem zacatecnik):

Jak prinutit "QLineEdit" aby bral cesky znaky ? Bere pouze dlouhy a, dlouhy
y a podobne. Neco jako r~ nebo z~ a c~ ne. Mam nastaveny X pro cestinu,
i nastaven ceskej font, ale hlasky s hackama nejdou psat ani nahodou.
Musim lezt do zdrojaku, nebo uz to nekdo opravil ?

Priznavam, ze v nastavovani cestiny v Linuxu a X nemam moc jasno. Ovsem
cestina v jinych programech pod X chodi !

Pouzivam Qt verze 1.0.

Tesim se na odpovedi a jsem
--
				S pozdravem

						 Michal Polak
						POLSOFT Company

Contact:
	addr:   Pavlovska 33, 623 00, BRNO, Czech Republic
	tel: 	05/ 38 27 14
	e-mail: mpolak na fi.muni.cz
	web:	http://www.fi.muni.cz/~mpolak

Kazdy by mel mit nejake presvedceni. Ja osobne jsem presvedcen,
ze si dam jeste panaka.