Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Ales Pour root na hnipak.sh.cvut.cz
Pátek Říjen 18 00:57:49 CEST 1996

On 17 Oct 1996, Milan Zamazal wrote:

> Motif ma jednu pozitivni vlastnost, kterou bohuzel knihovny typu Qt
> nebo XForms (pokud vim) nemaji -- resources.  Kdyby rekneme nekdo

A taky minimalne jednu *negativni* a tou je ze je pekny prase co se tyka
obsazeni pameti pri behu aplikace; taky motifovy aplikace nabihaji
pekne dlouho atd. Zkousim Qt a moc se mi libi. Je korektni, nezaludna,
C++ API pro toolkit je super vec a dost *zasadni*. Ve srovnani s psanim
s Qt je psani s Motifem (a vubec vsema toolkitama s neobjektovym
interfacem) desiva onanie. Nevim proc se Motif stal de facto standard,
myslim ze v tom hralo roli mnozstvi widgetu a snad to, ze vypadal v urcite
dobe revolucne hezky (3D) ale mozna mlzim. KAzdopadne to uz dnes nestaci a
je potreba jit trochu s dobou...
	cau,
	  Ales
	  Strahov