X-Windows a vic nez 256 barev ???

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Pátek Říjen 18 14:57:23 CEST 1996

> Date sent:      Fri, 18 Oct 1996 13:55:06 +0200 (MEST)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Tom Vrana <tom na sorry.vse.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Re: X-Windows a vic nez 256 barev ???

> Jestli me pamet neklame, tak staci nastavit ve scriptu /usr/X11/bin/startx
> serverargs na bppXX, kde XX je pozadovana hloubka barev (tj. 8,16,24).
> Je taky treba mit prislusnou sekci v XF86cofig (screen sections),
> subsection display s prislusnou hloubkou....
>
>                         Tom

> [...]

Taky bych doporucil konfigurovat pomoci xf86config, pro start X pak
pouzit:  startx -- -bpp16
 To je vsechno, snad jen ze XSVGA ma problemy pro CL s hloubkou barev
24 bitu, lze pouzit 8,16 nebo 32(jen CLGD5434 n.5440).
                                            David Sauer
                                            xsauer na hwlab.felk.cvut.cz