Wav-prehravac na speakera

Tomas Vobruba vobruba na hunter.math.muni.cz
Pátek Říjen 18 16:12:35 CEST 1996

Pod Windows 3.1 mam nainstalovany ovladac na prehravani Wav-souboru pro
speakera. Zajimalo by mne, jestli existuje nejaky podobny prehravac na
terminaly typu QUME pro interni speaker a pokud je na internetu tak kde ho
najdu.Jestli ho nekdo ma, mohl by mi ho nekdo poskytnout na muj E-MAIL.
Ten je uveden na signature
                                                        e-mail:
|  |    |   |  |   |  || |      | ||  | | \ \       |   Liberecka 40
|  |    |   |  -----  || |      | ||  | |  \ \      |   Hodkovivice nad Moh.
                                                        Czech Republik