Problem s bootovanim

Petr Barta orin na czech.net
Pátek Říjen 18 16:38:21 CEST 1996

> BTW: a jak vypada vas /etc/fstab ???

Jadro 2.0.22 jsem kompiloval sam, ext2fs je samozrejme zakompilovany.
/etc/fstab vypada takto:

#
/dev/hda3       	/               ext2    defaults    0       1
/dev/hda1       	none            swap    sw          0       0
proc            	/proc           proc    defaults    0       0
/dev/hda4   		/home   	ext2    defaults    0       2
/dev/hda2   		/tmp   		ext2    defaults    0       2

Petr Barta