Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Ales Pour root na hnipak.sh.cvut.cz
Sobota Říjen 19 18:30:30 CEST 1996

On 18 Oct 1996, Milan Zamazal wrote:

>     MP: To jeste dneska lze mit neobjektovy standard v gr. prostredi ?
>
> Proc ne?  Proc musi byt graficke prostredi objektove (snad ne jen
> proto, aby tam bylo to slovo objekt?!)?  Na to, abych ke svemu

Jasne ze nejde o slovicka. Nektery lidi si proste mysli, ze si vetsina
tech, co pisou aplikace pod vsechny mozna okna mysli, ze je mnohem
vyhodnejsi|pohodlnejsi|atd pouzivat OO toolkit; ja sem jeden z nich(tj.
myslim si ze vetsina si mysli ze...:) a tak jsem jen poukazal na tenhle
rys 'standardu' pro Xokna, aby ten, kdo treba zacina, vedel jednu, podle
me dulezitou vec.

> programu udelal uzivatelske rozhrani, mi staci cokoliv, co je
> dostatecne kvalitni a da se to v tom jednoduse a rychle naprogramovat.

Jasne. Hura do toho, kazdy svyho stesti strujce.

> Milan Zamazal

	Ahoj,
	 Ales
	 Strahov