Stale Motif

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Pondělí Říjen 21 14:33:27 CEST 1996

Petr Skoda <skoda na sunstel.asu.cas.cz> wrote:
> Je to cesky - (tedy porad Motif - ne jako stale NFS handle ;-)
>
> Zatim jsem se nedozvedel nic o distruibucich Motifu - ale aspon polozim
> dalsi dotazy:
>
> V LJ je inzerat na MOO-TIFF za 99USD - prodava Infomagic.
> Je to to same co prodavaji RedHAt ?
> Kdyz si kopim nejake CDROM s - viz vyse - jsou tam i zdrojaky a Makefile
> abych si mohl vyrobit sdilene knihovny i na SUnOS?
> Jde mi o to, ze nektere zajimave astronomicke SW predpokladaji, ze matae
> Motif - a dodavaji se jen zdrojaky - bez binarek .
> [...]

IMHO bohuzel ne. Ten Motif se totiz nedodava vcetne zdrojaku. Ve vyvojovem Motif
baliku (napr. pro Linux) dostanete headery, MWM, zdrojove texty prikladu,
dokumentaci a PRELOZENE knihovny. Pokud si tedy koupite Motif na Linux, muzete
kompilovat zdrojaky ktere dynamicky linkuji Motif knihovny na Linuxu. Pokud
budete chtit totez delat na Sunu, potrebujete Motif pro SunOS.
To co jsem napsal, plati pro Metrolink Motif. Mam dojem, ze u jinych Motifu je
to stejne, tzn. zdrojove texty knihoven nedostanete. To byste musel koupit
licenci primo od OSF a to stoji moc tisic dolaru.

Zdravi PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *