Stale Motif

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pondělí Říjen 21 21:35:35 CEST 1996

Petr Skoda wrote:

> Je to cesky - (tedy porad Motif - ne jako stale NFS handle ;-)
>
> Zatim jsem se nedozvedel nic o distruibucich Motifu - ale aspon polozim
> dalsi dotazy:
>
> V LJ je inzerat na MOO-TIFF za 99USD - prodava Infomagic.
> Je to to same co prodavaji RedHAt ?

V ApS tvrdi,ze MOO-TIFF se uz "nedela" a misto toho prodavaji
 RedHat Motif 2.0.Cena je veci nez tech 99$ a vzhledem k porovnani cen
napr.Caldery u ApS a IPEX bych se zeptal u IPEX :))) To neni reklama,ale
usetrite  i nejaky ten tisic ( vecinou jeden :_)))

> Kdyz si kopim nejake CDROM s - viz vyse - jsou tam i zdrojaky a Makefile
> abych si mohl vyrobit sdilene knihovny i na SUnOS?

Ne a treba v RedHat Linuxu ani Makefile napr. u demo prikladu nejsou.
Je treba zacin xmkmf :)) ( opomenuli-li ,ze je treba hledat nektere
soubory
jinde nez je ma na disku nejaky clovek od RedHatu.Tj.nejpreve prepsat
par cest
jinde.)

> Jde mi o to, ze nektere zajimave astronomicke SW predpokladaji, ze matae
> Motif - a dodavaji se jen zdrojaky - bez binarek .

Nebo dynamicky slinkovane :)))

> Jde mi o to moci to zkomplilovat na Linuxu i SunOS - nechci nic vyvijet -
> MOhu pouzit potom zdrojaky z daneho CD i do Suna? (S vedomim poruseni
> copyrightu - pro stouraly ;-)

Muzete mit ono vedomi,ale ono CD Vam k tomu moc nepomuze :-)

--
  S pozdravem
     Petr Snajdr