help with install

Simonik Ivan simonik na vertigo.fme.vutbr.cz
Úterý Říjen 22 11:38:53 CEST 1996

On Mon, 21 Oct 1996, Tomas Dubinsky wrote:
> snazil jsem se na tomto PC (486dx2, 12MB, IDE 730MB+200MB)
> RAMDISK: loadin 1440 block into blablablabla, pribyvajici tecky a
> pote, zrejme kdyz bylo provedeno loading se na obrazovce zacal
> odvijet text
> child xxxx died with code ff00 kde xxx postupne rostlo od nuly do asi
> nekonecna (vydrzel jsem to do 15000)

> Nevi nekdo, v cem by mohl byt problem?

Mozna. Stalo se mi to stejne pred rokem. Neni Tvoje deska nahodou
znacky 486-PVT a procesor AMD DX? V dokumentaci je totiz chyba
a pokud nastavis jumpery podle dokumentace, tak ze stane v celku zahadna
vec. Zblazni se radic diskety (disk je v poradku) a prestane cist diskety
od urcite stopy (uz si nepamatuju cislo). Opravdu to vypada jako zly sen.
Staci nastavit jumper RN18 na off, a RN19 na on. Vsechno se tim vyresilo
a masina uz rok bezi bez skobrtnuti.

Sorry za off-topic.

					Ivan