help with install

Tomas Dubinsky Tomas.Dubinsky na vsb.cz
Pondělí Říjen 21 14:07:37 CEST 1996

Zdravim,
snazil jsem se na tomto PC (486dx2, 12MB, IDE 730MB+200MB)
nainstalovat Linux. Jaxem dopadnul?
Bootdisk jsem zvolil net.gz, rootdisk color144.gz
Nabootovani probehlo v poradku, detekce systemu rovnez, deketce
partitions rovnez, po vyzvani k vlozeni rootdisku jsem tak ucinil,
objevila se hlaska ve smyslu
RAMDISK: loadin 1440 block into blablablabla, pribyvajici tecky a
pote, zrejme kdyz bylo provedeno loading se na obrazovce zacal
odvijet text
child xxxx died with code ff00 kde xxx postupne rostlo od nuly do asi
nekonecna (vydrzel jsem to do 15000)
Nevi nekdo, v cem by mohl byt problem?
BTW, partitions vypadaji takto:
    hda:  1MB boot manager
          20MB primary dos
          380MB extended - data
          90MB primary dos hidden
    hdb:  200mb for linux  - partition nevytvorena i vytvorena, v
obou pripadech je problem stejny

Diky za pomoc

  *  Ing. Tomas Dubinsky                   E-mail: Tomas.Dubinsky na vsb.cz  *
  *  postgraduate student of               http://www.vsb.cz/~l91191      *
  *  VSB - Technical University in Ostrava                                *
  *  faculty of electrical engineering     Phone : + 42 69 699 6172       *