Jeste o Motifu

Spark dvorakp na risc.upol.cz
Úterý Říjen 22 16:25:42 CEST 1996

On Tue, 22 Oct 1996, Spark wrote:

> Ta knihovna asi nebude original libXm.so.2.0, protoze potrebuje par
> dalsich knihoven z baliku StarOffice, navic

Omlouvam se, v tomto bode jsem byl utat.
Chtel jsem dodat, ze tato knihovna je priserne pomala. Mel jsem uz tu
cest potkat nekolik aplikaci se staticky zkompilovanym Motifem, u kterych
autori tvrdili, ze s dynamickym beha znacne rychleji. S touto knihovnou
jsou ony prekompilovane programy nekolikanasobne pomalejsi co se tyce
startu a mnohem pametove ziznivejsi. Mozna je to standartni chovani
Motifu (nevim, na svem P90/24MB pameti se mi to zda byt opravdu prilis
pomale a original Motif jsem nemel tu cest na svem stroji potkat).
Jinak jsem jeste nepotkal aplikaci, ktera by s onou knihovnou nesla
kompilovat (obcas tedy za pouziti mirneho nasili), takze pro domaci vyvoj
Motifovych aplikaci s pocitem piratskeho pocinani to opravdu staci.

						Spark