Jeste o Motifu

Úterý Říjen 22 17:07:35 CEST 1996

On Tue, 22 Oct 1996, Spark wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

> Chtel jsem dodat, ze tato knihovna je priserne pomala. Mel jsem uz tu
                                                 ^^^^^^
> cest potkat nekolik aplikaci se staticky zkompilovanym Motifem, u kterych

Jestli jsem dobre pochopil nektere komentare, tak to autori Linuxoveho
StarOffice ponekud prehnali s dynamickym linkovanim. Jednak jsou ty jejich
.so strasnym zpusobem provazane, takze se jich natahuje moc (coz by zas az
tak nevadilo, pokud ma clovek dost velky swapspace), jednak musi ld.so
resit mnoho referenci, co je trochu nad sily stavajici (nebo jeste nedavno
stavajici) implementace a velmi to prodluzuje dobu potrebnou k nastartovani
aplikace. Za normalniho provozu mi to take pripadalo dost pomale, ale
jeste celkem snesitelne (ovsem to muze byt jen muj osobni nazor).

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)