Instalace Slack 3.1?

KLICKA na hermes.zcu.cz KLICKA na hermes.zcu.cz
Středa Říjen 23 12:38:09 CEST 1996

> Dobreho dne,
>
>     neinstaloval jste nekdo v posledni dobe Slackware 3.1 s pouzitim
> 5.25" bootdisku? Ja jsem to vcera zkousel a dopadlo to tak, ze se
> objevilo LI a dal nic. Prekvapilo mne, ze obraz diskety je v adresari
> pro 3.5" a 5.25" stejny. Nakonec jsem musel prehodit mechaniky na kabelu
> a proslo vse na poprve. Pouzival jsem boot disk net.i
>
>                         Jiri Novak

Ne, ale vim, ze v posledni dobe (cca tyden) se objevily zmeny v
Slackware 3.1, ktere se tykaly mj. i 5,25" disket. Patrickovi se pry
podarilo reproduce some bug, tak to kompletne pregeneroval. Nevim,
jak moc novy je tvuj Slack (zkontroluj ChangeLog) , ale tenhle je
urcite na ftp://ftp.zcu.cz/pub/linux/Slackware

                                            Honza "Uzel" Klicka