Instalace Slack 3.1?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Říjen 24 23:20:10 CEST 1996

Nevim, treb je to off-topic,
ale ja mam Linux (driv to byl SW2.3, ted RH4.0) na vyndavacim disku hdb
(alias D:) - v supliku, pricemz na pevnem C: (hda) je lilo v MBR a ma
primarne spoustet DOS.   Otrava je, ze kdyz hdb vyndam ven (a v Setupu
reknu, ze neexistuje - aby HD kontroller dlouho necekal ,nez zarve ze D:
nema), tak stejne nebezi nic, protoze se lilo zasekne na LI a pak zacne
psat pres obrazovku stale kombinaci 01 za za sebou (vzdyt prece je binarni
;-)) ) Nezbyva nez disk hezky vratit a LILO vymazat.
Asi je tedy nejak haklive na nepritomnost toho, co ma uvedeno v sobe (u me
je to /dev/hdb3 - pro root partition.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *