Problem s WinNT 4.0

Lubor Dedina lubord na watson.bajt.cz
Středa Říjen 23 18:02:41 CEST 1996

Nazdar vsichni,

mam problem s instalaci WinNT 4.0. Je mozne, ze tuto zpravu dostanete
dvakrat (moje chyba, pokud ano, omlouvam se ...).

Moje partitions: /dev/hda1   MS-DOS 6.22
                 /dev/hda2   WinNT 4.0
                 /dev/hdb1   Win95
                 /dev/hdb2   Linux 1.2.13

Jsem uprostred instalace WinNT 4.0 na /dev/hda2. Pote, co jsem tuto
partition vytvoril v Linuxu (protoze pokrocily system WinNT mi to
neumoznil !! :-)), WinNT ji naformatovaly a prenesly na ni soubory z
CD-ROM. Nasledoval restart pocitace a tim to skoncilo. LILO neni
schopen WinNT spustit. Muj /etc/lilo.conf:

#LILO configuration file
#
#Start LILO global section
#append="hd=cylinders,heads,sectors" #(if you need to specify this)
boot = /dev/hda       #the boot partition
install = /boot/boot.b
#compact              #faster, but won't work on all systems
delay = 35   #wait for 3.5 seconds before booting to the default
system
vga = normal          #force sane state
ramdisk= 0            #paranoia setting
#
#End LILO global section
#
#Linux bootable partition config begins
image = /vmlinuz      #the kernel to use when booting
root = /dev/hdb2      #the root filesystem
label = linux         #the label we can type in at the lilo prompt
read-only   #Non-UMSDOS filesystems should be mounted read-only for
#checking
#Linux bootable partition config ends
#
#msdos bootable partition config begins
other = /dev/hda1     #the msdos partition
label = dos           #the label we can type in at the lilo prompt
table = /dev/hda      #the partition table for this hard disk
#msdos bootable partition config ends
#
#windows95 bootable partition config begins
other = /dev/hdb1      #the windows95 partition
label = win95          #the label we can type in at the lilo prompt
table = /dev/hdb       #the partition table for this hard disk
loader = /boot/any_d.b #loader for this operating system
#windows95 bootable partition config ends
#
#windowsNT bootable partition config begins
other = /dev/hda2      #the windowsNT partition
label = winnt          #the label we can type in at the lilo prompt
table = /dev/hda       #the partition table for this hard disk
loader = /boot/any_d.b #loader for this operating system
#windowsNT bootable partition config ends
#
#End of the LILO configuration file

Pokud je uveden loader pro entecka, dostavam chybu:
                 BOOT: I/O error reading disk.
Pokud neni, pak: BOOT: Couldn't find NTLDR.

Nevite, mam tam nekde chybu? Nebo se NT bootuji pomoci LILO jinak? Je
to tim, ze jsem instalaci jeste nedokoncil? Ostatni systemy se
rozbihaji bez problemu.

Taky je docela zajimave, ze ackoli jsem zadal, ze chci NTFS, muzu do
teto partition bez problemu z Win95 (cili nyni je FAT).

   Zna nekdo, jak NT 4.0 nabootovat pomoci LILO?      Diky,   Lubor

Lubor Dedina, Prague, Czech Republic  <lubord na bajt.cz>