RedHat 4

Zdenek Havelka zdenekh na pvt.net
Čtvrtek Říjen 24 10:20:46 CEST 1996

S Linuxem zacinam, nechci nikoho rozcilit. Zatim jsem pouzival Calderu.
K te mam jedinou vyhradu - historicke jadro, nutno instalovat nove.

IMHO strucne pripominky k distribuci RedHat-u:

sokovalo mne, ze po instalaci samba nabizela vsechny domovske adresare
(s pravem zapisu) a ze heslo vyzadovala jen po uzivatelich ve skupine
"root". Hura security. Diky manualu nebyl problem odstranit. Presto mi
to nepripada jako vhodne default nastaveni. Trvalo mi dva dny, nez jsem
to coby neznaly uzivatel zjistil.

obsahovala podivne zkompilovaneho Apache (www server). Ignoroval HTML
tagy v HEADER a README. Nebyl problem prepsat httpd z distribuce
Caldery.

Pokud jsem jako root spustil X a zkusil z control panelu volbu "file
system configuration" ci jak se to jmenuje, sly X a celej Linux k certu.
V caldere mel root obdobne nastroje, ale bez techhle problemu.

Dalsi sok je "setcolor". Vytrvale ignorovan.

Obcas se mi v X pri spusteni xterm z menu fvwm vypisuje za kazdy znak
cosi nad ASCII 127. zajimave je, ze po spusteni xtermu z konzoly je vse
v poradku a po ukonceni a opetovnem spusteni z menu fvwm uz u toho
zustane. Objevuje se to zcela nahodile.

Ptal jsem se kolegy s vetsimi zkusenostmi, jak si upravit nastaveni fvwm
menu. Sdelil mi jmeno souboru v $HOME, ze ktereho se individualni
nastaveni ma nacitat. Na jeho Linuxu ( ne RedHat) to fvwm opravdu dela,
na mem fvwm smele dotycny soubor ignoruje. RedHat fvwm spousti nejak
takhle:

fvwm95-2 -f FvwmM4 -debug /etc/X11/TheNextLevel/.fvwm2rc.m4

Mozna je to moje chyba, ale jestli nekdo vite, co s tim, budu rad.

--
Zdenek Havelka                           E-mail: zdenekh na pvt.net