& zmena casu

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Sobota Říjen 26 23:29:36 CEST 1996

Ondrej Palkovsky writes:
> Mam jIstou zkusenost z WinNT ze pri prvnim spusteni mi presunuly CMOS
> time z LOCAL na GMT o 2 hodiny zpet, takze predpokladam, ze to taky pote
> pocitaj podle GMT a nemej CMOS cas - jedina neprijemnost byla, ze jsem mel v
> CMOS nastaveny GMT cas a hrozne jsem se divil, proc mi to jde vsude o 2 hodiny
> pozadu.
Hmm .. ale to vyzera byt iba problem prveho spustenia .. takze by nemal byt
problem po instalacii to rucne nastavit naspat. Problemy pri zmenach zony
a letneho casu by uz byt nemali .. (teda snad :)

			pk

--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc