RedHat 4

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Říjen 24 10:54:21 CEST 1996

Jakub Jelinek wrote:

> No, asi to neni spravny zpusob volani (i kdyz oni mohou v .fvwm2rc.m4
> includovat i soubor z $HOME), ale:

..ale asi neinkluduji :-(

> pokud ma byt zmena pro vsechny, staci zmenit zmineny .fvwm2rc.m4

jo,ale ten inkuduje  more dasich ( tim nemyslim 2,ale fakt dost)

> pokud ne, staci modifikovat tento zpusob spousteni tak, aby
> if [ -f $HOME/.fvwm2rc.m4 ]; then
>         fvwm95-2 -f FvwmM4 -debug $HOME/.fvwm2rc.m4
> else
>         fvwm95-2 -f FvwmM4 -debug /etc/X11/TheNextLevel/.fvwm2rc.m4
> fi

ano,ale proc si vubec neusetrit praci a proc to nemuze byt konfigurovano
naprosto sandardne,
tak jak je to v distribuci FVWM95? Proc ma clovek porad nekde neco
hledat :-(

Kdyz jsem se pokousel ustandardnit tuhle instalaci - vysledkem byl
zatuhavajici X-server.Nechapu....

BTW:IMHO pokud chcete ,aby fvwm95 vypadalo jako fvwm95 a ovladalo se i
jako fvwm95 a ne jako nejaka silenost
(sorry,ale ty ikonky v rpzich oken co tam cpe RedHat jsou IMHO desne )
staci pri instalci nezaskrknout
polozku TheNextLevel a pripadne potojm pokud tam nebude ( a ja taky
nemel ) dopsat do xinitrc fvwm95-2.

v opacnem pripade se fvwm95 zjevi v desive konfiguraci,ktera se IMHO i
desive ovlada a vsim jsem si,ze
tenhle pocit nemam jen ja.IMHO vecine lidi nedela problem prechazet mezi
GUI fvwm2 ( standardnim) a
windows95 coz jsou nuceni delat,ale prechazet mezi Windows95 a redhati
konfiguraci fvwm95 je o klavesnici,mys a ruce .. :)

--
  S pozdravem
     Petr Snajdr