instalace RH na NTB

Michal Koc~er kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Čtvrtek Říjen 24 12:31:48 CEST 1996

> a poslali je na redhat-list na redhat.com. Nerikam, ze neni vhodne posilat to i
> sem, ale tady s tim asi nikdo nic moc neudela, kdezto tam mozna ano - nebo
> vam aspon bude nekdo oponovat. Pokud neco takoveho stihnete velmi rychle,
> muzete mit i sanci, ze v RedHatu 4.1 to bude ok...
...... Jakub J.

Nemyslim, ze tu s tim nekdo neco udela, ale vsem novackum RedHatu to
rozhodne pomuze ;). Tim nechci rici, ze se nema prekladat do angl. a
psat RedHatum, jen bych se primlouval za sdileni zkusenosti tohoto typu,
tento list cte dost lidi, kteri sem nenapsali a nenapisou ani carku
(ctenari news), ale takovehle veci je mohou zajimat....

Michal K.