& zmena casu

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Čtvrtek Říjen 24 14:00:06 CEST 1996

> V napovede k nastavovani casu je vyslovne uvedeno, ze pokud ma clovek
> vic OS, ma zmenu casu povolit jen v jednom.

Nejako sa mi to nepozdava. Linux isto cas neposuva, vnutorne ho udrziava
v GMT a prevod na lokalny cas sa robi pri citani casu (volanie localtime()
a spol), vtedy sa tiez urcuje podla zoneinfo aky je posun so zohladnenim
pripadneho letneho casu.  Nechce sa i prilis verit ze byt to w95 robil inak,
resp. ze by menil systemovy cas pri zmene na zimny a naopak, hoci kto
vie .. Bill je vsetkeho schopny.

					pk