& zmena casu

Ondrej Palkovsky ondra na bbs.bajt.cz
Sobota Říjen 26 14:43:38 CEST 1996

Peter Kundrat wrote:

> Nejako sa mi to nepozdava. Linux isto cas neposuva, vnutorne ho udrziava
> v GMT a prevod na lokalny cas sa robi pri citani casu (volanie localtime()
> a spol), vtedy sa tiez urcuje podla zoneinfo aky je posun so zohladnenim
> pripadneho letneho casu.  Nechce sa i prilis verit ze byt to w95 robil inak,
> resp. ze by menil systemovy cas pri zmene na zimny a naopak, hoci kto
Mam jistou zkusenost z WinNT ze pri prvnim spusteni mi presunuly CMOS
time
z LOCAL na GMT o 2 hodiny zpet, takze predpokladam, ze to taky pote
pocitaj
podle GMT a nemej CMOS cas - jedina neprijemnost byla, ze jsem mel v
CMOS
nastaveny GMT cas a hrozne jsem se divil, proc mi to jde vsude o 2
hodiny
pozadu.

     Ondrej Palkovsky

.signature is in construction