instalace RH na NTB

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Říjen 24 23:11:34 CEST 1996

On Thu, 24 Oct 1996, dvorakj wrote:

> Hmm. Me reboot na notebooku fungoval v pohode, ale pak jsem tam strcil
> Cyrix 5x86 (a nainstaloval 2.0.0) a od te doby mi vsechny shutdowny i
> ctrl-alt-del dobehnou az po `Rebooting...'  nebo `The system is
> halted.', a dal nic. Je zajimave, ze z dosu se rebootuje normalne.

Abych vam udelal radost - nedela to jenom Cyrix ale i na mem domacim
stolnim PC s cistokrevnym Intelem DX2/66 a MB PCI (nejak se jmenuje jako
428 - a na obalce manualu je raketoplan) to dela taky. Tam ale mam
nastesti reset po ruce . Mozna muze byt stopou, ze na mem MB nechodi
emulace SoundBlasteru iwSBOS ani MEGAEM z baliku SW pro muj Gravis
Ultrasound PnP - hlasi ze nemam enablovany NMI !  A v manuale ke Gravisu
vyhrozuji tim, ze holt nektere MB maji NMI zablokovany (a at si stezuju u
vyrobce MB -  prakticke ze ? ;-/ )
Treba to obravdu nejak souvisi s NMI - co ja vim ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *