instalace RH na NTB

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Pátek Říjen 25 12:59:29 CEST 1996

On Thu, 24 Oct 1996, dvorakj wrote:

> Hmm. Me reboot na notebooku fungoval v pohode, ale pak jsem tam strcil
> Cyrix 5x86 (a nainstaloval 2.0.0) a od te doby mi vsechny shutdowny i
> ctrl-alt-del dobehnou az po `Rebooting...'  nebo `The system is
> halted.', a dal nic. Je zajimave, ze z dosu se rebootuje normalne.
Kdysi jsem si hral s propojkama na svem bordu a kdyz jsem nastavil
typ prosesoru SL a mel tam obycejny DX2, tak to delalo presne to co
popisujete. Videl bych to na nespravne nastavene propojky.

> Nastesti Linux nijak casto rebootovat nepotrebuju :-)
>
> Honza Dvorak

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |