Termcap, se kterym funguji spravne ramecky

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 25 16:47:57 CEST 1996

On Fri, 25 Oct 1996, Hynek Med wrote:

> Pokud jsem tak jeste neucinil, posilam vam kus sveho termcapu s definicemi
> ramecku aby fungovaly v ISO-8859-2. Dulezity je posledni radek. Mozna
> budete muset zkompilovat i terminfo, prikazem tic /etc/termcap. V mc je
> treba nastavit nejaky ten 7bit display (menu display bits).

Pote co jsem si to precetl, zajasal jsem. Pote co jsem si to zkusil jsem
jasal uz mene. Pouzivam RedHat 4.0. Me vysledky:

S pouhym prepsanim /etc/termcap (zakomentovani puvodni definice a
pridani nove) se na situaci nic nezmenilo. Po spusteni tic /etc/termcap
na mne vybehlo toto:

:
:
"/etc/termcap", line 6638: col 53: terminal 'sb1', 'cm' unknown % code
'0' = 0x30
"/etc/termcap", line 6638: col 53: terminal 'sb1', 'cm' unknown % code
'0' = 0x30
"/etc/termcap", line 7313: col 41: terminal 'ncr7900iv', 'cm' unknown %
code '0' = 0x30
"/etc/termcap", line 8247: col 36: terminal 'cbblit', 'pO' unknown % code
'0' = 0x30
l/linux: Too many symbolic links encountered
"/etc/termcap", line 461: col 0: terminal 'linux', can't open
/usr/lib/terminfo/l/linux
IOT trap/Abort

Zajimave je ze terminfo/l/linux byl nakonec link na ../l/linux (tj. sam
na sebe) Jeste ze jsem si predem ucelal zalohu /usr/lib/terminfo!
A po spusteni mc mi nefungovaly klavesy (sipky & spol.) a ramecky byly
jako na vt100 (ze znaku -|+). Poradi mi nekdo co to vsechno znamena?

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>