Termcap, se kterym funguji spravne ramecky

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 25 17:02:14 CEST 1996

> Pote co jsem si to precetl, zajasal jsem. Pote co jsem si to zkusil jsem
> jasal uz mene. Pouzivam RedHat 4.0. Me vysledky:
>
> S pouhym prepsanim /etc/termcap (zakomentovani puvodni definice a
> pridani nove) se na situaci nic nezmenilo. Po spusteni tic /etc/termcap
> na mne vybehlo toto:
Napada me, co zkusit jen soupnout tu definici linux: samotnou do nejakeho
filu a dat tic na to, nebo jeste lepe dat si untic na linux do nejakeho
filu, zmenit tam pouze ascs a dat zase tic...

	Jakub
| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |