nTeX x teTeX

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pátek Říjen 25 17:09:56 CEST 1996

:
: > Muzete mne, prosim, povedet v cem se lisi TeXovske distribuce
: > $SUBJECT pro Linux? Obe jsem nasel na CTANu?
: >
: > Dekuji	Michal K
:
:   TeTeX neznam, s NTeXem jsem sveho casu zapolil. Pokud budete chtit
: psat ceske texty (coz asi budete), doporucuji pouzit instalaci Karla
: Berryho s pocestenim od Petra Olsaka. Za ten usetreny cas pri hledani
: problemu to stoji. Vse se najde na http://math.feld.cvut.cz/olsak nebo
: na anonymnim FTP tamtez.

	Instalace cstexu95 nad teTeX je vcelku trivialni
(zvlaste v RedHat Linuxu, kde jsou k dispozici primo RPM baliky).
Ale i na jinych platformach se teTeX instaluje dost v pohode
(tak za 5-10 minut to mate nainstalovane).

	Podle meho nazoru je rozhodne lepsi nainstalovat binarni
distribuci teTeXu nebo NTeXu behem deseti minut, nez nekolik dni
kompilovat Berryho TeX, kde je ke vsemu daleko mene veci, nez
v NTeXu nebo teTeXu. A pokud uz jeden z techto TeXu mate v distribuci,
je to uplne jednoznacne.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]