nTeX x teTeX

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Úterý Říjen 29 12:00:58 CET 1996

Jan Kasprzak wrote:

> :
> : > Muzete mne, prosim, povedet v cem se lisi TeXovske distribuce
> : > $SUBJECT pro Linux? Obe jsem nasel na CTANu?
> : >
> : > Dekuji      Michal K
> :
> :   TeTeX neznam, s NTeXem jsem sveho casu zapolil. Pokud budete chtit
> : psat ceske texty (coz asi budete), doporucuji pouzit instalaci Karla
> : Berryho s pocestenim od Petra Olsaka. Za ten usetreny cas pri hledani
> : problemu to stoji. Vse se najde na http://math.feld.cvut.cz/olsak nebo
> : na anonymnim FTP tamtez.

> [...]
O tom bych si dovolil silne pochybovat. Snazil jsem se nainstalovat
cslatex
z Yenyovych rpm a ma to tu zasadni vadu, ze v RedHatu je LaTeX prilis
novy
(na rozdil od obdobnych problemu u Slackwaru). Ja jsem to vyresil tak,
ze jsem si sehnal rpm-ka se strasi verzi LaTeXu a s tim to uz chodi
temer vse
(krome longtable.sty -- mozna jeste neco). Nicmene si myslim, ze by bylo
treba
(pokud to ma byt necemu uzitecne), aby se rpm baliky cstexu (latexu)
upgradovaly
ve stejnem tempu jako RedHat.

						Pavel Voch

You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery