Apache non-IP Virtual Hosts

Robert Drotar rdro1314 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Sobota Říjen 26 06:41:51 CEST 1996

Ahojky!

  Skusal som sa trosicku hrat s apache http-daemonom, islo mi hlavne
o rozchodenie virtual hosts. Pokial ide o virtual host na roznych IP
adresach, tak ziaden problem. Ale ked som skusal rozchodit %subj%,
tak to teda narazilo na problem, ze sa mi ozyval stale a len, ten
posledny virt-host, ktory som definoval v httpd.conf.
  Co mi nie je uplne jasne, je ze ked som kvoli tomu stahoval apache
1.1,
tak som sa dozvedel, ze to bude podporovat len pre klientov s HTTP/1.1.
Bol som tam ubezpeceny, ze NS od ver 2.0 to uz zvlada. Ale ked som si
potom skusil cgi-bin/test-cgi, tak som s prekvapenim zistil, ze
SERVER_PROTOCOL = HTTP/1.0. Tak ako je to vlastne, ide to cez apache
spravit, alebo nie. Ak ano, vie to niekto???

  WhiteAngel
  voice: ++42-2-8556152 ext. 732           Departement Of Computer
Science
  http://ss1000.ms.mff.cuni.cz/~rdro1314   Mathematics And Physics
Faculty
  mailto:rdro1314 na ss1000.ms.mff.cuni.cz    Charles University Prague