e2fs

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Sobota Říjen 26 11:01:42 CEST 1996

Peter Popovec writes:
> A nevie niekto ako najjednoduchsie
> presunut pod dosom particiu ? (pripadne linuxom, nie je to root particia)
> Pripadne existuje nejaky program ktory zmeni dlzku e2fs particie bez straty
> dat?

V distribucii slackware je program fips (install/FIPS/fips11.zip)
na manipulaciu s particiami, ten som ale neskusal. Ja pouzivam partition magic
(pqmagic.exe), ktory mi fungoval k plnej spokojnosti, a aj to vyzera slusne.

			pk
--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc