Termcap, se kterym funguji spravne ramecky

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Sobota Říjen 26 12:38:02 CEST 1996

On 25 Oct 1996, Leos Bitto wrote:

> Zajimave je ze terminfo/l/linux byl nakonec link na ../l/linux (tj. sam
> na sebe) Jeste ze jsem si predem ucelal zalohu /usr/lib/terminfo!

Z toho je videt, ze je to problem ticu a adresarove struktury
/var/lib/terminfo a /usr/lib/terminfo, a ne meho skveleho radku do
termcapu. :-) Mimochodem, neni uplne chytre tim _nahrazovat_ puvodni
termcap, je treba jen zmenit zaznam pro linux, ale xterm, vt100 apod.
muzes nechat.

> A po spusteni mc mi nefungovaly klavesy (sipky & spol.) a ramecky byly
> jako na vt100 (ze znaku -|+). Poradi mi nekdo co to vsechno znamena?

Zkus nahradit jen ten posledni radek v definici terminalu linux. (Na konec
tveho zaznamu o Linuxu pridat dvojtecku, obracene lomitko a na dalsi radek
:ac=x\205j\211k\214f\260l\206m\203n\244o\200q\212\s_~\247t\207u\215:.) Mne
to chodilo s nejakymy pozustatky Slackwarovskeho termcapu, a myslim, ze
jsem musel upgradovat tic. Ten radek sice vypada jako velka magie, ale
proste jsem to vycetl z manualove stranky (man 5 termcap), podival se, kde
ma ISO-8859-2 font ramecky a napsal to podle toho..

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz