Kde je socket library ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Sobota Říjen 26 11:55:04 CEST 1996

Omlouvam se za dlouhe vedeni (moje)
ale pri kompilaci TCL-DP3.5b1 jsem nerazil na problem specificky Linuxovy
kde je knihovna pro socketovou komunikaci ?
V Makefile se snazi linkovat knihovnu libnsl popr je doporuceno pro
Solaris popuzit libsocket. Ani jednu nemohu nikde v Linuxu najit (ani
RH4.0, ani SW2-3 je neobsahuji.
Poradte.
Navic kdyz se Makefile odkazuje v LIBRARIES na libtcl.a a ja mam v
/usr/lib jen libtcl.so   - muzu to jednoduse zamenit - nebude to chtit
nejake dalsi konfigurace pres ld atd.

A uplne hloupa otazka - daji se vypsat obsahy *.so knihoven analogicky k
ar tv pro *.a knihovny  - tedy ktere moduly obsahuji ?

Diky za rady

BTW zkousel nekdo v TCL komunikaci mezi pocitaci pres RPC v Linuxu ?
Jake jeste moznosti jsou schudne krome tcl-dp ? (pripada mi moc slozite).

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *