Zrcadleni disku

Gabriel Svajko svajko na r-net.sk
Pondělí Říjen 28 20:18:27 CET 1996

On Mon, 28 Oct 1996, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Zdravim,
>
> mel jsem cely linux na 1 disku WD2.6Gb a potreboval jsem ho prenest na novy
> disk IBM3.6Gb. Novy disk jsem rozdelil stejne jak ten stary (1+1swap)
> a pripojil. Pak pomoci tar cv | tar xv  jsem prenesl vsechny adresare.

> Muze nekdo vysvetlit vyde uvedene, ev. poradit, jak pre-zrcadlit
> a vyhnout se temto problemum?

no ja pouzivam na take veci find a cpio v tejto kombinacii :

cd /
find . -print|cpio -pmd /cesta_kde_je_mountnuty_novy_disk

raz som uz takto prekopiroval kompletne cely disk a system z cerstvo
vytvoreneho disku nabehol celkom normalne ,po prikaze 'lilo' samozrejme :)

g00d luck

--
Gabriel (Snowman) Svajko
E-mail : svajko na r-net.sk