Zrcadleni disku

Martin Mares mj na k332.feld.cvut.cz
Úterý Říjen 29 12:51:26 CET 1996

> dva tary v pipe jsou bezpecne a nikdy jsem s nimi nemel problemy, mc take
> dokaze zkopirovat strom spravne (vcetne hardlinku jako tar)...

   Mc ma bohuzel (alespon ve vsech versich, ktere jsem kdy potkal) dost
vazne problemy se soubory, ktere maji setgid-bit (obvykle ho proste
pri kopirovani odstrani). Dva tary v pipe skutecne funguji rozumne
(ja je dokonce prohanim pres ssh), ale pro lokalni backup mi pripada
jako nejlepsi varianta "cp -a".

   Nektere problemy vyvstanou, pokusi-li se kdokoliv zrcadlit neco, co je
pripojeno po NFS -- bohuzel neni mozne rozumne rozpoznat hard-linky
a s deravymi soubory bych si take nebyl dvakrat jist.

							Martin