Zrcadleni disku

Roman Dolejsi roman na sorry.vse.cz
Úterý Říjen 29 08:53:16 CET 1996

On Mon, 28 Oct 1996, Jakub Jelinek wrote:

> Date: Mon, 28 Oct 1996 19:08:53 +0100 (MET)
> From: Jakub Jelinek <jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Zrcadleni disku
>
> dva tary v pipe jsou bezpecne a nikdy jsem s nimi nemel problemy, mc take
> dokaze zkopirovat strom spravne (vcetne hardlinku jako tar)...
>
> 	Jakub

pri poslednim kopirovani filesystemu jsem pouzil MC a skoro vsechno probehlo
ok az na to, ze mi to vse v /home chownnulo na root.root.... je to jen moje
lokalni chyba nebo neco vseobecneho (popripade vec nastaveni)..

Moje konfigurace: Slack96/3.1, MC 3.2.1

s pozdravem..

Roman Dolejsi                                          mail: roman na sorry.vse.cz
UNIX Administrator at VSE/JM, Prague, CZE            http://sorry.vse.cz/~roman