Zrcadleni disku

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 28 21:09:51 CET 1996

> Tohle je informace s nulovou informacni hodnotou. Aby mohl byt problem
> resen, je potreba uvest podrobnosti (verze, OS, prostredi, nejlepe
> vydebugovat do rutiny, ktera core dumpuje...)

Omlouvam se, chtel jsem potrebne uvest a zapomnel jsem... :-((

Mam RedHat 3.0.3, kernel 2.0.21. Ale domnival jsem se (a domnivam se),
ze problem je v tom zrcadleni. Pri bootu ze stareho disku mi vse
pracovalo a pracuje O.K.,
zmena k horsimu nastala az po tom zrcadleni a naslednem bootu z noveho disku.
Proto jsem se domnival, ze je nekde chyba v tom zrcadleni.

S diky

--
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group