nTeX x teTeX

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Úterý Říjen 29 15:23:58 CET 1996

:
: >         Instalace cstexu95 nad teTeX je vcelku trivialni
: > (zvlaste v RedHat Linuxu, kde jsou k dispozici primo RPM baliky).
: O tom bych si dovolil silne pochybovat. Snazil jsem se nainstalovat
: cslatex
: z Yenyovych rpm a ma to tu zasadni vadu, ze v RedHatu je LaTeX prilis
: novy
: (na rozdil od obdobnych problemu u Slackwaru). Ja jsem to vyresil tak,
: ze jsem si sehnal rpm-ka se strasi verzi LaTeXu a s tim to uz chodi
: temer vse
: (krome longtable.sty -- mozna jeste neco).

	Tady mozna bude problem -- cslatex-*.rpm je _cely_ LaTeX,
urceny k pouziti bez tetex-latex-*.rpm. Myslel jsem, ze tyto dva baliky
ani nejdou instalovat pres sebe (obsahuji nektere soubory stejneho
jmena). Nepouzil jste nahodou rpm --force?

: Nicmene si myslim, ze by bylo
: treba
: (pokud to ma byt necemu uzitecne), aby se rpm baliky cstexu (latexu)
: upgradovaly
: ve stejnem tempu jako RedHat.

	:-) To by samozrejme bylo hezke. Ale co se LaTeXu tyce,
pak by musel byt nekdo, kdo by vytvarel dostatecne aktualni
cesky LaTeX. Coz ja delat nehodlam (i vzhledem ke svemu vztahu
k LaTeXu). Dalsi podminkou je, aby se o cesinu pro Linux staral
nekdo s vetsimi casovymi moznostmi, nez jsou ty moje
(lide z meho okoli jiste potvrdi :-| ).

	Mam pripravene cs-tools 0.20 (s cstexem jsem toho tak moc
zatim nedelal), ale naprosto nemam cas to zabalit a aspon trochu
vyzkouset predtim, nez to pustim do sveta.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]