Komunikace pres seriovy port....

Michal Koc~er kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Úterý Říjen 29 19:26:30 CET 1996

Tak jsem si s tim chvilku hral. Nastavoval jsem getty/mgetty,
ruzne parametry Telixu, ale kde nic tu nic.

Muzete mi, prosim, nekdo poradit, jak nastavit Telix/Mnicom na jedne
a mgetty na druhe strane null-modemoveho spojeni pres serial port?

Telix/Mnicom chce stale tocit nejake cislo, ja nevim co nastavit pro
primou emulaci terminalu, jelikoz Telix/Minicom ma prilis parametru,
jimz nerozumim a zatim nechci rozumet a cist nejaka readme, DOC,....

Predem dekuji
			Michal Kocer