Komunikace pres seriovy port....

Roman Dolejsi roman na sorry.vse.cz
Středa Říjen 30 11:54:05 CET 1996

On Tue, 29 Oct 1996, Leos Bitto wrote:

> Date: Tue, 29 Oct 1996 15:44:48 +0100 (MET)
> From: Leos Bitto <bitto na kolej.mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Komunikace pres seriovy port....

> Ne ze bych se povazoval za DOSistu, ale problem komunikace po seriovem
> portu s Linuxem z DOSu jsem resil taky. Tedy: Telix je shareware, najdete
> ho treba na ftp://ftp.vse.cz/pub/msdos/SAC/pc/comm/telix351.zip. Zajimavy
> je i Telemate. Najdete ho tamtez, soubory tm421-1.zip az tm421-4.zip.
>
>                                                          Leos Bitto

Ja uspesne pouzivam 90k programek SimTerm.. Sice nema az tak dobrou vt100
emulaci, ale protokoly ma vsechny a ta delka stoji za to... Dal jsem to na
ftp://sorry.vse.cz/pub/term/st.zip, jestli to nekdo chce..

Roman Dolejsi                                          mail: roman na sorry.vse.cz
UNIX Administrator at VSE/JM, Prague, CZE            http://sorry.vse.cz/~roman