Distribuce Linuxu - volna

Rudolf Jaksa jaksa na ccsun.tuke.sk
Úterý Říjen 29 23:13:54 CET 1996

> Perlicka:Na dotaznik o linuxu mi jeden clovek odpovedel, ze ve skole
> pouziva dokonce linux(v sirokem smyslu slova), ktery si jejich spravce
> lepil dohromady sam....ovsem tuto cestu nikomu nedoporucuji ;)

Zazil som nieco podobne, a myslim ze "najkrajsia" distribucia Linuxu
su zdrojaky. Hoci asi na zaciatok to nemusi byt optimalny sposob.
Namiesto preinstalovavania distribucii, si ale myslim, ze to je alternativa.
(Teda dufam ze netaram, a ze pod distribuciou sa este stale rozumie
binarna distribucia.)

Okrem toho poznam este dalsi uzitocny postup distribucie:
1. Naformatuje sa disk.
2. Prekopiruje sa beziaci Linux na tento disk.
3. Zedituje sa zopar konfiguracnych suborov.
Inac to uz ani nerobim.

Asi tolko.