MC mi prestal fungovat

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Středa Říjen 30 17:03:20 CET 1996

Mam dotaz?

Popisu co se mi stalo. Pracoval jsem v mc. Kopiroval nejake soubory,
plus cosi dalsiho, normalni bezne ukony. Pak jsem ho ukoncil a chtel
znovu nastartovat, ale kousnul se ve fazi "tociciho lomitka".

Jelikoz mi to bezi na serveru, nemohu ho restartovat. Zkusil jsem
prelozit nejmovejsi verzi 3.2.11, ale vysledek byl stejny.
Pak jsem ho nastartoval telnetem z W95 a fungoval bez problemu.
Zkusil jsem tedy nastartovat X-win a tam taky slape dobre.

Nestalo se vam to taky nekdy? Nenapada vas nekoho kde muze byt chyba
a jak ji odstranit.

Podotykam ze si presne nepamatuji, co jsem delal. Rozhodne to nebylo
nic zvlastniho (jako reinstalace knihoven, ...)

Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )