RPC: program not registered

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Středa Říjen 30 17:03:11 CET 1996

Vracim se po case jeste jednou ke svemu dotazu, na ktery jsem tehdy
nedostal uspokojujici odpoved.

Mam Linux 2.0.20 a Solaris 2.3-4
Ze Solarisu montuji adresar exportovany na Linuxu. Vse probehne
dobre, mohu cist i zapisovat, ale pri zmene adresare (ve filemgr nebo
cmdtool) se zacne na console vypisovat vyse zminena hlaska (jedna
zmena jeden vypis). Pry je NFS na SUNu trochu jine nez na ostatnich
UNIXech. Mam dojem ze by mohla byt chyba v nekonzistenci
tabulek /etc/rpc, ale nechci to rozvrtat uplne.

Chodi vam to nekomu uplne bez chyb?

Nekdo mi doporucoval Jakuba Jelinka, ktery ma pry plno SUNu i
Linux(u), vi to nebo to vubec nemusi resit. (takovy verejny soukromy
dotaz)

Pavel

                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )