MC mi prestal fungovat

Jiri Novak xnovakj3 na cs.felk.cvut.cz
Středa Říjen 30 21:11:47 CET 1996

> Popisu co se mi stalo. Pracoval jsem v mc. Kopiroval nejake soubory,
> plus cosi dalsiho, normalni bezne ukony. Pak jsem ho ukoncil a chtel
> znovu nastartovat, ale kousnul se ve fazi "tociciho lomitka".
>
> Jelikoz mi to bezi na serveru, nemohu ho restartovat. Zkusil jsem
> prelozit nejmovejsi verzi 3.2.11, ale vysledek byl stejny.
> Pak jsem ho nastartoval telnetem z W95 a fungoval bez problemu.
> Zkusil jsem tedy nastartovat X-win a tam taky slape dobre.
>
> Nestalo se vam to taky nekdy? Nenapada vas nekoho kde muze byt chyba
> a jak ji odstranit.

> [...]

Podobna vec se mi stala uz nekolikrat a prisel jsem na to, ze staci
MC nastartovat s prepinacem -d, coz znamena, aby nepouzil mys. Dodatecne
jsem zjistil, ze jsem si neprelozil podporu seriovych portu v novem jadru
a pak to tuhlo. Ale zvastni bylo to, ze to chvili chodilo, asi jako vam :-)

							Jiri Novak