linux na CD

Lubor Dedina lubord na watson.bajt.cz
Středa Říjen 30 21:22:21 CET 1996

Nazdar,

> Nevite, jestli se da v Praze koupit instalace linuxu na CD (Slackware
> 3.1 na sesti CD)?
>                         Jana Konickova,
>                         FSV CVUT, Praha

Ja jsem svoji sadu koupil v prodejne technicke literatury, tusim se
to jmenuje Ben, a je to ve Strasnicich, ulice Kralicka, nebo Nad
Primaskou, nebo Vesinova (uz nevim ktera). Jinak to lze objednat z
Brna na dobirku od Application Software Brno, Bozetechova 2, 612 66
Brno, tel: 05/4121 1479 nebo 05/740 741. Jde o Slackware 3.1 za 1500
Kc. Ti take nabizeji napr. knihu Doctor Linux, coz je v podstate
bichle obsahujici linuxovou dokumentaci, ktera se nachazi na CD nebo
Internetu (Howto, ...).
Dalsi moznosti je nakup u IPEX, Siroka 37, 370 01 Ceske
Budejovice, tel: 038/37372, www.ipex.cz, kteri chteji za sadu Linux
od Info Magic 750 Kc (taky 6 CD). Bohuzel neni uvedeno, zda jde o SW
3.1 ci 3.0.
Nebo by ses mohla poohlidnout po nejakych obchdech, kde nabizeji
sirsi nabidku CD ROM, mozna by to tam taky mohli mit.

                                            Lubor

Lubor Dedina, Prague, Czech Republic  <lubord na bajt.cz>