ssh problem

Jiri Novak xnovakj3 na cs.felk.cvut.cz
Středa Říjen 30 21:26:35 CET 1996

> prosim Vas pouzivam ted novou verzi ssh-1.2.16 a sice vse funguje bez
> problemu, ale zajimalo by me co je nasledujici hlaska
>
> Trying rhosts or /etc/hosts.equiv with RSA host authentication.
> Server refused our rhosts authentication or host key.
> Couldn't connect to agent's socket.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ tohle myslim
> Doing password authentication.
> Password:

Nekde jsem cetl, ze ssh se snazi nahradit rhost pristup. Tudiz bych to chapal
jako vpodstate uspesnou hlasku, ze se to povedlo. Nutno podotknout, ze mne
to dela taky.

> a dal to pokracuje .....
> tak to je jedna vec a dalsi jesli nekdo nahodou nevi jak se dostat
> sshckem pres firewall, predstavoval bych si to nejak pres tcp-forwarding

Mam podobny problem. Nemuzu prez firewall telnetem a X11, ale zrovna ssh
mi bezi. Melo by pomoci dat sshd na port, ktery firewall nerusi, tudiz
nekam vyse.

Mel bych take jeden dotaz. Nezkousel nekdo X11 prez ssh kanal. Melo by to
jit, ale vzdy mi to odpovi, ze to je zakazano a uz nevim ani na jedne strane,
kde bych to povolil.

								Jiri Novak