ssh problem

Honza Burdil honza na apl.cz
Středa Říjen 30 21:47:51 CET 1996

> Mam podobny problem. Nemuzu prez firewall telnetem a X11, ale zrovna ssh
> mi bezi. Melo by pomoci dat sshd na port, ktery firewall nerusi, tudiz
> nekam vyse.

no jo jenze ja nemam firewall s paketovou filtraci ale s proxy a tudiz me
to neforwarduje nic na co nemam proxy (jde mi pres to telnet rlogin ftp X11
nntp a nejaky dalsi veci ale nemam nic na ssh)
presto dik za odpoved
Honza

      Honza Burdil              e-mail:  honza na apl.cz
                                         honza na infima.cz
         For my PGP public key, http://bobr5.fjfi.cvut.cz/~honza/pgp.txt